marți, 24 iulie 2012

Brelocuri personalizate

Buna tuturor!



                   V-ar placea un breloc cu starul sau vedeta tau\ta favorit\a. Acum cateva zile m-am uitat la Ice Age si ma gandeam ca as putea creea un breloc cu personajul meu favorit din film: Sid.
                    Am fugit repede in atelier si am decupat o poza  amuzanta cu Sid din Ice Age 3 si am lipit-o pe o bucata de lemn sub forma de inima. Dupa, am vopsit inima cu albastru si... GATA!
                    Cum vi se pare?




          Va multumesc frumos! Va mai astept in atelier!
                         
Cei care sunt interesati sa cumpere brelocuri cu vedetele favorite imi pot scrie printr-un comentariu la                             
                                                                  postare!                                                



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu